Whatsapegem?!
El servei ja està disponible i permetrà a la companyia interaccionar amb els seus clients de manera més directa i propera.
Audax Energía, que ja compta amb més de 10 vies de contacte: telèfon gratuït, email, xat i xarxes socials, amplia els canals d'atenció al client amb la incorporació de WhatsApps Business. És una eina molt útil que permetrà que els clients contactin mitjançant una de les aplicacions més utilitzades actualment.
WhatsApp és l'aplicació més usada pels espanyols per comunicar-se a totes les franges d'edat i ocupa les primeres posicions als rànquings de descàrregues. Gran part dels usuaris de mòbil utilitzen diàriament aquesta aplicació que no para de créixer gràcies als múltiples avantatges i facilitat d'ús. A Audax l'atenció al client és una prioritat, comptem amb un departament intern, propi, de qualitat i en formació constant per oferir les millors solucions a les consultes dels clients. Amb la incorporació d'Audax WhatsApp s'aconsegueix estar més a prop del client, donar respostes més ràpides parlant el vostre idioma i adaptant-nos als hàbits de comunicació actuals.
Mitjançant el número de telèfon 626096756 el client podrà contactar amb Audax WhatsApp de dilluns a divendres de 9:00 ha 17:30 h. La mecànica és la mateixa que amb qualsevol altre contacte, el client només haurà de guardar el número als seus contactes i enviar la consulta a través de la seva aplicació habitual de WhatsApp. Es tracta d'un servei personal en què no intervenen robots ni chatbots sinó només persones que us atendran i en què es pretén oferir respostes personalitzades i acords a les necessitats de cada client.
Audax a més, compta amb una aplicació pròpia nativa “Audax Clients” que permet accedir a l'àrea de clients de manera fàcil i intuïtiva, consultar les factures, descarregar-les, enviar-les per email, WhatsApp o desar-les. L'app d'Audax Clients, disponible per a iOs i per a Android, també permet crear consultes, està programada per enviar notificacions i permet al client accedir ràpidament a les factures i documents les 24h al dia.